S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

        

 

 

 

 

 

 

KONTAKT

Mgr. Petra Zbořilová - Simply Say
Na Blatech 62
798 01 Prostějov
tel: +420 735 87 87 07
obchod@simplysay.cz

» ZPŮSOB DOPRAVY
ZPŮSOBY DOPRAVY

 

 Zboží odesíláme následující pracovní den od objednávky, vše zboží máme skladem. 

Po odeslání zboží Vás budeme informovat e-mailem a dále s Vámi  bude komunikovat dopravce  pomocí e-mailu a SMS

o doručovací době zboží.

Při nákupu nad 2 000 Kč je POŠTOVNÉ ZDARMA!

 

Nabízíme následující způsob dopravy:

 

  • Doprava na Vaši adresu je zajištěna Českou poštou. Při neúspěšném doručení bude zásilka uložena na nejbližší poště standardně po dobu 7dnů. Pokud potřebujete, aby byl Váš balík připraven k vyzvednutí déle než standardních 7 dní, prodlužte si tuto dobu až na 15 dní.Termín doručení zásilky je možné změnit přímo na webu České pošty: https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice/overeni.html

 

  • Poštovné Česká pošta: 80 Kč

  • Při platbě dobírkou: + 40 Kč

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 89/2012 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud si objednávku zaslanou na dobírku nevyzvednete, vyhrazujeme si právo požadovat po Vás částku na pokrytí zasílacích nákladů a manipulační poplatek 200 Kč.

Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami. V případě nepřevzetí zásilky souhlasíte s uhrazením poplatku za odeslané a nepřevzaté zboží ve výši 200Kč.

  JAK POSTUPOVAT PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ?

  • Vždy si zásilku zkontrolujte. Vzhledem k charakteru našeho zboží (porcelán, sklo a pod.) doporučujeme otevřít zásilku při převzetí od dopravce a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen nebyl. Zkontrolujte i přiložené dokumenty.

  • Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorněte přepravce a ten s Vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

  • Po sepsání zápisu o škodě s přepravcem nás ihned kontaktujte na e-mailové adrese obchod@simplysay.cz nebo na telefoně +420 735 87 87 07. Urychlíte tak řešení reklamace a náhrady zboží. Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

  • Zjistili jste poškození zásilky až po převzetí? Pokud jste převzali zásilku a její poškození se ukázalo až poté, řeší se reklamace s dopravní společností. V případě dopravy Českou poštou: Obsah zásilky překontrolujte ihned po převzetí. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Prosím, kontaktujte nás i dopravce bez odkladu, abychom mohli reklamaci co nejrychleji vyřídit.

  • Nedorazila zásilka v termínu? Protože využíváme služeb externích dopravců, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazí v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve ověřte, kde se Vaše zásilka nachází. Stav doručení zjistíte v on-line systému České pošty - sledování balíků na základě námi zaslaného e-mailu, který jste obdrželi v den podání zásilky přepravci s podacím číslem zásilky.

  • Zásilka není evidována v on-line systému České pošty? Evidence zásilky v systému on-line se neprojeví ihned, ale až po několika hodinách od fyzického převzetí dopravcem.V případě nedohledání zásilky nás informujte e-mailem na obchod@simplysay.cz nebo telefonicky +420 735 87 87 07

  • Zásilka byla uložena na Vaši poštu? V úředních hodinách si ji můžete vyzvednout nebo telefonicky kontaktovat konkrétní pobočku a nechat si zásilku opětovně doručit.