S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

        

 

 

 

 

 

 

KONTAKT

Mgr. Petra Zbořilová - Simply Say
Na Blatech 62
798 01 Prostějov
tel: +420 735 87 87 07
obchod@simplysay.cz

» REKLAMACE
REKLAMACE

 

 

Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí - vady výrobku

 

Kupující:

Vše jméno a příjmení

Vaše adresa

Váš telefon a e-mail

 

 

Prodávající:

SimplySay – Mgr. Petra Zbořilová

Na Blatech 62, 798 01 Prostějov

IČ: 49 14 95 04

Místo , datum ……………..

 

 Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí

Vážení, 

dne ……… jsem ve vašem e-shopu www.SimplySay.cz zakoupil/a ..........................................

...................................................................................................(identifikace zboží).

Zboží vykazuje následující závady: ............................................................................................

.........…………………………………………………………………. (popis závady na zboží).

Vzhledem k tomu, že se vada na věci projevila do šesti měsíců od koupě, uplatňuji právo na dodání nové……..........…....................(volba práva) z důvodu nesplnění jakosti zboží při převzetí ve smyslu § 2161 ve spojení s § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení dané reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil/a, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. 

Předem děkuji za kladné vyřízení.

.............................................(vlastnoruční podpis)

Přílohy:

Kopie kupního dokladu